Braki na kolei

Po latach lekceważenia zawodówek, rynek pracy w końcu wymusił na Ministerstwie Edukacji zmiany w szkoleniu zawodowym i przywrócenie szkół zawodowych. W wielu zawodach, jak np na kolei nie ma młodych pracowników, a więc wymiany pokoleniowej. Praca na kolei powinna być dla młodego człowieka atrakcyjna – wielkie znaczenie ma w niej elektronika i jej perfekcyjna znajomość. Najnowsze tabory to arcydzieła elektroniki, pojazdy, w których technika dokonała cudów, urządzenie jest wygodne dla pasażerów i dość szybkie. Niestety, nie może rozwinąć pełnej prędkości na polskich torach. Praca na kolei jest idealna dla osób kochających podróże, pod warunkiem, że są odporne na stres i przez długi czas potrafią utrzymać koncentrację i są odpowiedzialne. Obsługa pociąga odpowiada za bezpieczeństwo innych członków załogi i pasażerów. Pracownicy mówią, że kolej jest niedofinansowana, płace nie są najwyższe i panuje organizacyjny bałagan, spowodowany rozbiciem kolei na kilkanaście spółek. To odstrasza ewentualnych, młodych pracowników. Brakuje szkół kolejowych. Chętnej młodzieży nie ma gdzie kształcić.

  Ile prądu zużywa zmywarka Bosch? Wszystko, co musisz wiedzieć o kosztach energii